هفته صندوق یونان انتخابات بین الملل یونان

هفته: صندوق یونان انتخابات بین الملل یونان نخست وزیر یونان الکسیس سیپراس درآمد ناخالص ملی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی جزئیات + بوی ارزانی در بازار اقلام اساسی به مشام می رسد

بسیاری از مسئولان بر این باورند که با تمهیدات صورت گرفته در بازار، قیمت اقلام اساسی تعدیل می شود. 

جزئیات + بوی ارزانی در بازار اقلام اساسی به مشام می رسد

بوی ارزانی در بازار اقلام اساسی به مشام می رسد +جزئیات

عبارات مهم : بازار

بسیاری از مسئولان بر این باورند که با تمهیدات صورت گرفته در بازار، قیمت اقلام اساسی تعدیل می شود.

به گزارش گروه تحریریه سایت، هر از گاهی نوسان قیمت اقلام اساسی و قوت مهم مردم به بهانه های متفاوت در بازار تکرار می شود و خانوارها را جهت تامین مایحتاج خود با چالش های متعددی روبرو می کند.

این بار در حالی شاهد زیاد کردن قیمت گوجه فرنگی،سیب زمینی،گوشت قرمز، دام زنده، رب گوجه فرنگی و… در بازار بودیم که عنوان صادرات قانونی و غیر قانونی این محصولات تحت تاثیر نوسان قیمت ارز حسابی داغ شده است بود و بسیاری از دلالان و واسطه گران را بر آن داشت تا به هر قیمتی محصولات کشاورزی پرطرفدار را به آن سوی مرزها بفرستند و سودهای هنگفتی را به جیب بزنند که با دستور توقف صادرات محصولاتی نظیر گوجه فرنگی تا حدودی قیمت در بازار تعدیل شد.

جزئیات + بوی ارزانی در بازار اقلام اساسی به مشام می رسد

ناگفته نماند که با اتخاذ سیاست منطقی مسئولان در حوزه تنظیم بازار ،تمامی برنامه های دلالان و واسطه گران نقش بر آب شد آیا که آنها دیگر به بهانه صادرات،گرانی ظروف،کاهش تولید،نوسان قیمت ارز و… نمی توانند به طور کاذب قیمت اقلام مهم سبد خانوار را اوج ببرند.

بسیاری از مسئولان امر بر این باورند توقف صادرات گوجه فرنگی،سیب زمینی و نبود جذابیت جهت خروج غیرقانونی دام زنده از مرزهای کشور می تواند بازار داخل را به آرامش برساند و فشار اقتصادی بر خانوار را روز به روز کم کردن دهد.

بسیاری از مسئولان بر این باورند که با تمهیدات صورت گرفته در بازار، قیمت اقلام اساسی تعدیل می شود. 

حال به سراغ مسئولان ذی ربط می رویم تا از چشم انداز پیش روی بازار اقلام اساسی به دنبال کم شدن قیمت دلار با خبر شویم:

حسن صابری مدیر اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه وتره بار در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی از کم کردن قیمت گوجه فرنگی در بازار خبر داد و گفت: با اعلام ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی به طور میانگین قیمت هر کیلو گوجه با اُفت یک هزار تا یک هزار و 500 تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار روبرو شد.

وی قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه و تره بار را 2 هزار و 500 تا 3 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: با احتساب 30 تا 35 درصد سود بسته به کیفیت، محصول در مغازه های سطح شهر عرضه می شود.

جزئیات + بوی ارزانی در بازار اقلام اساسی به مشام می رسد

صابری ادامه داد: اگرچه طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر واردات گوجه فرنگی از چین در اینترنت منتشر شد،اما با وجود ممنوعیت صادرات و برداشت انبوه محصول در روزهای آتی نیازی به این امر نیست، آیا که مشکلی در تولید وجود ندارد.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار قیمت گوجه در روزهای آتی را آینده نگری کرد و گفت: با برداشت انبوه محصول از 15 مهر ماه و برطرف پرسشها حمل و نقل آینده نگری می شود که سیر نزولی قیمت در بازار ادامه یابد،اما به باعث آنکه قیمت تابع عرضه و تقاضاست،نمی توان قیمت مشخصی را اعلام کرد.

بسیاری از مسئولان بر این باورند که با تمهیدات صورت گرفته در بازار، قیمت اقلام اساسی تعدیل می شود. 

وی قیمت هر کیلو سیب زمینی در میدان مرکزی میوه و تره بار را 3 تا 4 هزار تومان اعلام کرد و افزود: علی رغم تقاضای اتحادیه بارفروشان مبنی بر ممنوعیت صادرات سیب زمینی و گوجه فرنگی از دهم شهریور ماه،اما تا کنون ممنوعیت صادرات سیب زمینی اعلام نشده است و همین عنوان موجب شده است تا همچنان سیب زمینی با قیمت بالایی در مغازه ها و میدان میوه وتره بار عرضه می شود.

صابری از کم کردن 10 تا 15 درصدی قیمت میوه در بازار خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر تمامی اقلام میوه از جمله موز با کم کردن قیمت در بازار روبرو شد.

جزئیات + بوی ارزانی در بازار اقلام اساسی به مشام می رسد

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به فراوانی تولید مرکبات، آینده نگری می شود که روند نزولی قیمت با عرضه انبوه محصول در بازار ادامه یابد.

قیمت سیب زمینی و گوجه فرنگی به تعادل می رسد

مجتبی شادلو نایب مدیر اتحادیه باغداران استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی، راجع به آخرین اوضاع بازار سیب زمینی و گوجه فرنگی اظهار کرد: با توجه به بارش های بهاره،کشت سیب زمینی در بسیاری از مناطق به تعویق افتاد که همین امر منجر به نوسان قیمت سیب زمینی در بازار شد.

وی افزود: از 15 مهر ماه با برداشت انبوه محصول آینده نگری می شود که قیمت سیب زمینی با کم کردن چشمگیری در بازار روبرو شود.

به گفته شادلو با توجه به آنکه کشت پاییزه سیب زمینی و گوجه فرنگی در بازار چشمگیر هست، از این رو جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود عرضه این دومحصول در بازار وجود ندارد.

نایب مدیر اتحادیه باغداران استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه کمبودی در تولید گوجه فرنگی و سیب زمینی وجود ندارد،بیان کرد: با برداشت انبوه محصول در روزهای آتی آینده نگری می شود که قیمت سیب زمینی و گوجه فرنگی به قیمت متعادل و براق در بازار برسد.

به گفته وی در هفته های اخیر، قیمت گوجه فرنگی به باعث وقفه برداشت مناطق سردسیری با نیمه گرمسیری با نوساناتی روبرو شد که با ممنوعیت صادرات،قیمت به سمت منطقی شدن در حال پیشروی است.

افزایش 97 هزارتنی تولید سیب زمینی در سال جاری/جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود گوجه فرنگی نیست

حسین اصغری مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی راجع به آخرین اوضاع تولید گوجه فرنگی و سیب زمینی در امسال اظهار کرد: در سال زراعی جاری 5 میلیون و 364 هزارتن گوجه فرنگی تولید خواهد شد که این رقم در مقایسه با تولید سال گذشته زیاد کردن تولید 97 هزارتنی را نشان می دهد.

وی افزود: امسال 4 میلیون و 931 هزارتن سیب زمینی از مزارع برداشت می شود که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تفاوتی ندارد.

اصغری در آخر تصریح کرد: با توجه به آنکه امسال سرمازدگی،سیل و بارندگی شدیدی در مزارع گوجه فرنگی نداشتیم، از این رو جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود تولید نیست.

حذف واسطه ها از بازار گوجه فرنگی و سیب زمینی را به تعادل می رساند

کمال یداللهی مدیر هیات مدیره اتحادیه سراسری باغداران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی واسطه گری و دلال بازی در هفته های اخیر را علت مهم زیاد کردن قیمت گوجه فرنگی و سیب زمینی در بازار اعلام کرد و گفت: اگرچه به تعویق افتادن کشت سیب زمینی پاییزه و فاصله برداشت گوجه فرنگی از مناطق سردسیری تا نیمه گرمسیری تا حدودی قیمت این دو محصول را تحت شعاع خود در بازار قرار داد،اما واسطه گری و دلال بازی موجب شد که قیمت گوجه فرنگی به مرز 7 هزار تومان در بازار زیاد کردن یابد.

وی با اشاره به اینکه صادرات ارتباطی به گرانی ندارد، افزود: براساس آمار گمرک،صادرات گوجه فرنگی و سیب زمینی چندان چشمگیر نیست که بتواند بر بازار تاثیر گذار باشد، ولی به هر حال با ممنوعیت صادرات انتظار می رود که قیمت تا حدودی در بازار تعدیل شود.

یداللهی ادامه داد:با توجه به آنکه مشکلی در تولید این دو محصول نداریم، از این رو آینده نگری می شود که با برداشت انبوه محصول طی یک ماه آینده بازار به تعادل برسد.

این مقام مسئول در آخر تصریح کرد: طی روزهای اخیر تا حدودی جو روانی قیمت تمامی اقلام از جمله سیب زمینی و گوجه فرنگی را تحت تاثیر خود قرار داد که با تنظیم بازار آینده نگری می شود که این نوسانات به آخر برسد.

حباب کاذب قیمت رب گوجه شکسته خواهد شد

رضا نورانی مدیر اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی، با اشاره به آخرین اوضاع بازار گوجه فرنگی و رب گوجه اظهار کرد: سال گذشته زیاد کردن تولید گوجه فرنگی بیش از حد نیاز داخل، موجب شد که محصول روی دست کشاورزان بماند، از این رو امسال بسیاری از تولیدکنندگان اقدام به کشت این محصول نکردند که این امر در کنار عواملی نظیر خشکسالی و کم آبی تا حدودی بر کم کردن تولید اثر گذاشت.

وی افزود: کم کردن میزان تولید در فصل گذشته،خشکسالی،اختلال در حمل و نقل و زیاد کردن ظروف بسته بندی منجر به نوسان قیمت گوجه فرنگی و به تبع آن رب گوجه شد که با برداشت انبوه محصول،قیمت به تعادل می رسد.

به گفته نورانی با وجود ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی انتظار می رود که قیمت محصول در روزهای آتی با اُفت چشمگیری روبرو شود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان در آخر با اشاره به اینکه ممنوعیت صادرات سیب زمینی تا اطلاع ثانوی در دستور کار قرار گرفته هست، تصریح کرد: با وجود آنکه سیب زمینی و گوجه فرنگی قوت اکثر خانوارهاست، از این رو با ممنوعیت صادرات و زیاد کردن عرضه در بازار داخل آینده نگری می شود که حباب کاذب قیمت شکسته شود.

ثبات قیمت گوشت قرمز در بازار

حسن شکوهی مدیر اتحادیه گوشت گوسفندی شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی از ثابت ماندن قیمت گوشت قرمز در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با قیمت 59 تا 60 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

وی افزود: با تنظیم بازار مناسب و کم شدن قیمت دلار آینده نگری می شود که قیمت تمامی اقلام سبد خانوار از جمله گوشت در بازار کم کردن یابد.

شکوهی در آخر قیمت هر کیلو دام زنده سبک را 26 تا 27 هزار تومان اعلام کرد و گفت: آینده نگری می شود که قیمت دام زنده و به تبع آن گوشت قرمز با روند نزولی در بازار روبرو شود.

افزایش قیمت مرغ منتفی است

محمد یوسفی مدیر انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی راجع به آخرین اوضاع قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 6 هزار و 500، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 9 هزار و خرده فروشی 10 هزار تا 10 هزار و 500 تومان است.

یوسفی از استمرار ثابت ماندن قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت : با توجه به تمهیدات اندیشیده شده است جهت تنظیم بازار اقلام اساسی ،افزایش قیمت مرغ منتفی است.

کاهش ۵ هزار تومانی قیمت تخم مرغ در بازار

نبی پور مدیر هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان پایتخت کشور عزیزمان ایران طی گفت وگویی، در خصوص قیمت تخم مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت تخم مرغ در حال حاضر کیلویی ۷۵۰۰ تومان است و هر شانه تخم مرغ به حدود ۱۵ هزار تومان می رسد.

وی در رابطه با حل نشدن پرسشها مرغداران خاطر نشان کرد: در حال حاضر به خاطر پرسشها کامیون دارها به مشکل مواد اولیه مورد نیاز مرغداری ها به دست تولیدکنندگان می رسد و ما همچنان با مسئله شانه و کارتون مواجه هستیم.

نبی پور افزود: کارتن و شانه تخم مرغ قطره چکانی و روزانه به مرغداری ها داده می شود و امروز شانه ۵۴۰ تومان قیمت گذاری شده است و کارتن ۳۵۰۰ تومان هست. پیش از این ما حدود ۲ هزار تومان سود از کارتن و شانه تخم مرغ می بردیم ولی در حال حاضر هزار تومان هم باید از جیب هزینه کنیم.

واژه های کلیدی: بازار | فرنگی | محصول | صادرات | محصولات | کشاورزی | کشاورزی | سیب زمینی | سیب زمینی | گوجه فرنگی | گوجه فرنگی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه